Ghid Cumparare

Vrem să va răspundem prompt și cât se poate de clar atunci când cautați un produs în cadrul magazinului nostru. Cum portofoliul mtopdent.ro este într-o dinamică continuă, aflati următoarele sfaturi pentru a salva timp și pentru a elimina orice confuzie.

Pentru a putea plasa o comandă pe site sau telefonic trebuie să dețineti o adresă validă de email. Adresa de email va fi asociata contului dumenavoastra de pe MTOPDENT.RO si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea cu noi.

Pasul 1 – Alegerea produselor

Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în partea de sus a paginii.

Dacă nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți aplica filtrele disponibile în stanga ecranului pentru a restrânge aria căutării în funcție de caracteristicile relevante listate.

Dacă știti parțial sau complet denumirea ori codul produsului, puteti utiliza și motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini. Uneori va fi nevoie să încercati mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona dumneavoastra de interes.

In pagina produsului puteti verifica toate informațiile despre caracteristicile acestuia, prețdisponibilitatea stoc. Produsele in dreptul carora se mentioneaza In stoc sunt in depozitul nostru si pot fi livrate. Pentru produsele in dreptul carora este mentionat Stoc furnizor sau La comanda este necesar sa ne contactati telefonic sau prin email pentru a obtine o estimare de termen pentru livrare sau pentru a va prezenta conditiile in care pot fi aduse anumite produse doar pe baza de comanda.

Pasul 2 – Coșul de cumpărături

Odată reperat articolul care va interesează, îl puteți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Adaugă in cos”. Vei putea modifica cantitatea dorită sau chiar să renunati la respectivul produs din secțiunea Coșul meu.

Puteți repeta acești pași până când veti avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de finalizarea comenzii. Puteți renunța la un articol prin apăsarea pictogramei corespunzatoare plasate pe fiecare rand aferent unui produs. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim. Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.

Dacă va aflati în posesia unui cupon de reduceri aveti opțiunea să-l folositi acum prin introducerea codului și apăsarea butonului «Foloseste cupon». (puteti verifica cupoanele in sectiunea Cupoanele Mele

Pasul 3 – Autentificare / Înregistrare

In acest moment aveti mai multe optiuni de autentificare:

– daca aveti un cont existent, va rugam sa va autentificati cu datele dumneavoastra ca sa puteti finaliza comanda;

– daca nu aveti un cont, creati-va unul prin completarea campurilor cerute in formular;

În calitate de client nou, va rugăm să completati cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie să stabilti o parolă sigură, care va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului dumneavoastra. Veti primi imediat un email cu detaliile contului dumneavoastra.

În interiorul contului putei stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ati inregistrat în contul dumneavoastra. Tot aici veti regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare. Toate aceste date va vor ajuta sa reduceti la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.

– va puteti conecta direct cu contul dumneavoastra de Facebook;

Pasul 4 – Alegti opțiunea de livrare

Selectati opțiunea privind livrarea comenzii. In cazul in care doriti livrarea produselor la o alta adresa decat cea de facturare, aveti aceasta optiune.

Pasul 5 – Alegeti opțiunea de plată

Selectati opțiunea privind modalitatea de plată.
În cazul alegerii opțiunii plății online prin intermediul unui card bancar, veti fi direcționat către pagina procesatorului de tranzacții. După autentificarea cardului și verificarea tranzacției, veti primi un mesaj de confirmare a plății.

Pasul 6 – Trimiteti comanda

Înainte de a înregistra comanda, va rugăm să verificati din nou sumarul comenzii. Va vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii dumenavoastra în sistem. Acest mesaj va constitui acceptarea fermă a comenzii dumneavoastra daca toate produsele din comanda sunt cu disponibilitate In stoc.

În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită. După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, îți vom transmite un nou email care va conține fie acceptarea comenzii, fie alte informații utile pentru finalizarea comenzii.

Momentul acceptării comenzii dumneavoastra constituie încheierea contractului la distanță (vedeti Termeni și Condiții) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.

Putei anula o comandă din contul dumneavoastra in termen de maxim 1 h de la plasarea comenzii si daca aceasta nu are deja status Expediat. Dacă va veti răzgândi ulterior, veti putea returna produsul.

Share This Post

Cos de cumparaturi

X